Álláslehetőségek
Weboldal, webshop adminisztrátor és értékesítő
Diákmunka: Partnerünk adminisztrátori és értékesítési feladatok ellátására keres diákot azonnali kezdéssel, akár Home office munkavégzéssel is.
Munkavégzés helyszíne: Fót
Munkaidő: heti 16 óra, megegyezés szerint
Fizetés: 2 000 Ft/óra
Feladat:
- A cég weboldalának és webshopjának tartalmi elemeinek folyamatos frissítése (termékfeltöltések, SEO beállítások, képek és termékleírások felvitele) és a tartalmi/működési elemek folyamatos ellenőrzése
- A fürdőszoba szalonban az értékesítő kollégák helyettesítése: vevők kiszolgálása, számlázás, rendelés előkészítése
Feltételek:
- Aktív nappali (25. életév betöltése előtt akár passzív) tagozatos hallgatói jogviszony
- Jó kommunikáció készség
- Ügyfélközpontúság
- Rugalmasság
Előny:
- WordPress ismeret
- Kereskedelmi véna vagy tapasztalat
- Precizitás
Amit kínálunk:
- Marketing- és kommunikációs szakmai gyakorlati helyet ha erre igény van (szakdolgozat írásban is tudunk segíteni)
Jelentkezni e-mailben tudsz (melo@miszisz.hu), a neved, telefonszámod megadásával, a betölteni kívánt pozíció megjelölésével és önéletrajzod csatolásával.
The post Weboldal, webshop adminisztrátor és értékesítő first appeared on Diákmunka - MISZ Műegyetemi Iskolaszövetkezet.MegtekintésHulladékválogatás
Diákmunka: Partnerünk hulladék szétválogatására keres diákokat. Partnerünk a megfelelő védőöltözetet biztosítja.
Munkavégzés helyszíne: Budapest
Munkaidő: Napi 8 óra (Preferáljuk a rugalmas munkavégzést, előfordulhat 8 órán túli munka)
- Október 14-25. (kivétel október 23.)
Fizetés: 2 500 Ft/óra
Feladat:
- Hulladékok mechanikai összetételének meghatározásához szükséges válogatás
Feltételek:
- Nappali tagozatos aktív, vagy 25. életév betöltése előtt akár passzív hallgatói jogviszony
Előny:
- Teljes időszak vállalása
- Hulladékiparban szerzett tapasztalat
Jelentkezni e-mailben tudsz (melo@miszisz.hu), a neved, telefonszámod megadásával, a betölteni kívánt pozíció megjelölésével és fényképes önéletrajzod csatolásával.
The post Hulladékválogatás first appeared on Diákmunka - MISZ Műegyetemi Iskolaszövetkezet.MegtekintésPénzügyi kontroller
Diákmunka: Partnerünk Pénzügyi kontroller munkatársat keres hosszútávra, azonnali kezdéssel.
Munkavégzés helye: Budapest, XI. kerület
Munkaidő: Heti 30-40 óra
Fizetés: 2 500 Ft/óra
Feladatok:
- Közreműködés éves pénzügyi tervezés, beszámolók és kimutatások készítésében (költséghely bontásban)
- Kapcsolattartás a könyvvizsgálóval, a külső könyvelő céggel, részvétel az adóhatósági és egyéb hatósági ellenőrzésekben
- Kintlévőségkezelés felügyelete
- Kifizetések ütemezése (cash flow tervezés, utalási lista összeállítása)
- Bónusz és teljesítményértékelési rendszerek üzemeltetése, kalkulációk készítése
- Banki kapcsolattartás, hitelek, lízingek ügyintézése
- Működéshez, üzemeléshez kapcsolódó beszerzések kontrollja
- Pénzügyi munkatárs helyettesítése számlázás vonatkozásában
- Alapanyag leltár kiértékelése Cégmenedzser szoftverben
- Nappali tagozatos aktív, vagy 25. életév betöltése előtt passzív hallgatói jogviszony
- Felsőfokú pénzügy/számvitel tanulmányok
- Ügyviteli rendszerekben szerzett tapasztalat
- Kontrolling területen szerzett szakmai tapasztalat
- Magas szintű számítástechnikai ismeret – kiemelten az MS Excel magabiztos ismerete
Jelentkezni e-mailben tudsz (melo@miszisz.hu), a neved, telefonszámod, e-mail címed megadásával, a betölteni kívánt pozíció megjelölésével és önéletrajzod csatolásával.
The post Pénzügyi kontroller first appeared on Diákmunka - MISZ Műegyetemi Iskolaszövetkezet.MegtekintésKlímaszerelő segéd és asszisztens
Diákmunka: Partnerünk klíma telepítéséhez és karbantartásához, illetve asszisztensi munkakörbe (weboldal fejlesztés, Home office) keres diákokat.
Munkavégzés helye: Budapest, előre egyeztetett helyszínek
Munkaidő: Rugalmas, előre egyeztetett
Fizetés: 1 800 Ft/óra
Feladatok:
-
Split klíma telepítésnél és karbantartásnál segédkezés
- Felszerelés ki- és bepakolása
- Szerelés segítése
- Fúrás, csőhajlítás, kábelcsatornázás, csőperemezés
- Munkaterület takarítása (seprés, alap porszívózás)
- Alkatrészek tisztítása
- Gépjármű vezetése
-
Weboldal fejlesztése (Home Office)
- Termékek feltöltése
- Árlisták frissítése
- Blogbejegyzések írása
- Grafikák készítése alkalomszerűen (FB és egyéb hirdetésekhez)
- Nappali tagozatos aktív, vagy 25. életév betöltése előtt passzív hallgatói jogviszony
Előny:
- B kategóriás jogosítvány
- PhotoShop-ban jártasság
- Épületgépész tanulmányok
Jelentkezni e-mailben tudsz (melo@miszisz.hu), a neved, telefonszámod, e-mail címed megadásával, a betölteni kívánt pozíció megjelölésével és önéletrajzod csatolásával.
The post Klímaszerelő segéd és asszisztens first appeared on Diákmunka - MISZ Műegyetemi Iskolaszövetkezet.MegtekintésPénzügyi asszisztens
Diákmunka: Partnerünk belvárosi irodájába keres pénzügyi tanulmányokat folytató hallgatót.
Munkavégzés helye: Budapest, VII. kerület, otthonról végezhető
Munkaidő: Rugalmas, előre egyeztetett
Fizetés: 2 100 Ft/óra
Feladatok:
- Pénzügyi, kontrolling feladatok ellátása
- Nappali tagozatos aktív, vagy 25. életév betöltése előtt passzív hallgatói jogviszony
- Pénzügyi tanulmányok
- Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
- Angol nyelvtudás
- Angol nyelvű önéletrajz
Jelentkezni e-mailben tudsz (melo@miszisz.hu), a neved, telefonszámod, e-mail címed megadásával, a betölteni kívánt pozíció megjelölésével és angol nyelvű önéletrajzod csatolásával.
The post Pénzügyi asszisztens first appeared on Diákmunka - MISZ Műegyetemi Iskolaszövetkezet.MegtekintésSparring partner
Diákmunka: Sporttevékenység gyakorlásához keresünk edzőpartnert.
Munkaidő: heti 1 alkalommal, 2 óra előzetes megbeszélés alapján, délutáni órákban
Munkavégzés helye: Budapest VII. kerület
Fizetés: bruttó 3000 Ft/óra
Az óradíjon felül partnerünk edzésenként 2-5 ezer Ft minőségprémiumot is fizethet.
Feladatok:
- Submission wrestling, brazil jiu jitsu jellegű laza testmozgás, játékos birkózás, önvédelmi fogások gyakorlása vezető managerrel
Feltételek:
- Nappali tagozatos aktív, vagy 25. életév betöltése előtt passzív hallgatói jogviszony;
- Öltözék: NO GI, sportnadrág;
- Súlycsoport: 65 kg, vagy alatt; testmagasság 180 cm-ig;
- Jelentkezés önéletrajz és bemutatkozás megküldésével (rövid bemutatkozás, esetleges sportmúlt-szakág, testsúly és magasság megjelölésével, lehetőleg a testalkatot tükröző fénykép csatolásával);
- Korábbi gyakorlat előny, de nem feltétel
Jelentkezni e-mailben tudsz (melo@miszisz.hu), a neved, telefonszámod, e-mail címed megadásával, a betölteni kívánt pozíció megjelölésével és önéletrajzod csatolásával.
The post Sparring partner first appeared on Diákmunka - MISZ Műegyetemi Iskolaszövetkezet.MegtekintésHR gyakornok munkatárs
Diákmunka: Egy globális cég magyar leányvállalatához keresünk lendületes, ambiciózus fiatalt HR gyakornoki munkakörbe, aki tud legalább heti 15-20 órát vállalni.
Munkavégzés helye: Budapest, XII. kerület
Munkaidő: min. heti 15 óra
Fizetés: 2 300 Ft/óra
Feladatok:
- HR osztály segítése
- Nappali tagozatos aktív, vagy 25. életév betöltése előtt passzív hallgatói jogviszony
- HR tanulmányok
- Magabiztos, magas szintű Excel tudás
- Angol nyelvtudás
- Pontos, precíz munkavégzés
Jelentkezni e-mailben tudsz (melo@miszisz.hu), a neved, telefonszámod, e-mail címed megadásával, a betölteni kívánt pozíció megjelölésével és önéletrajzod csatolásával.
The post HR gyakornok munkatárs first appeared on Diákmunka - MISZ Műegyetemi Iskolaszövetkezet.MegtekintésLeltározás júliusi időpontok – alkalmi munka
Diákmunka: Partnerünk leltározásra keres munkaerőt Budapestről szervezett és fizetett utazással az ország különböző pontjaiba.
Munkavégzés helyszíne, munkaidő:
Tesco leltározások:
- 07.09. 20:00 Gyöngyös, indulás Műcsarnok mellől 18:15-kor
- 07.14. 10:00 Campona, találkozás az üzlet előtt 9:45-kor
- 07.15. 20:00 Kaposvár, indulás Kelenföldről 17:30-kor
- 07.16. 10:00 Dunakeszi Alsógöd, indulás Műcsarnok mellől 8:45-kor
- 07.17. 20:00 Mosonmagyaróvár, indulás Kelenföldről 17:15-kor
- 07.22. 20:00 Zalaegerszeg, indulás Kelenföldről 16:00-kor
- 07.23. 10:00 1400 Fogarasi, találkozás az üzlet előtt 9:45-kor
- 07.24. 20:00 1400 Fogarasi, találkozás az üzlet előtt 19:45-kor
- 07.28. 10:00 Gödöllő, indulás Műcsarnok mellől 8:45-kor
- 07.29. 20:00 Gödöllő, indulás Műcsarnok mellől 18:45-kor
- 07.30. 20:00 Hatvan, indulás Műcsarnok mellől 18:00-kor
- 07.31. 19:00 Makó, indulás Népliget Planetárium parkolóból 15:30-kor
Auchan leltározások: ilyen alkalmak jelenleg nincsenek!
Obi leltározások: ilyen alkalmak jelenleg nincsenek!
A munkaidő minden esetben kb. 7-10 óra.
Fizetés:
- junior leltározó 2000Ft/óra, ill. az utazási idő esetében 1000Ft/óra
Feladatok:
- leltározás vonalkódos címkék segítségével
Feltételek:
- Nappali tagozatos aktív, vagy 25. életév betöltése előtt passzív hallgatói jogviszony;
- Önálló, megbízható munkavégzés;
- Öltözék kritérium: zárt cipő
Jelentkezni e-mailben tudsz (melo@miszisz.hu), a neved, telefonszámod, a vállalt alkalmak megadásával és fényképes önéletrajzod csatolásával.
The post Leltározás júliusi időpontok – alkalmi munka first appeared on Diákmunka - MISZ Műegyetemi Iskolaszövetkezet.MegtekintésHR gyakornok
Diákmunka: Partnerünk toborzási, HR feladatokra keres humán/gazdasági területen tanuló diák munkatársat, aki heti min. 24 órában tudja vállalni a feladatokat, kiemelten hétfői ráéréssel.
Munkavégzés helye: Nyergesújfalu
Munkaidő:
- Heti min. 24 óra elvárt
- A hétfői napon mindenképp, hiszen 90%-ban akkor tart partnerünk toborzási napot.
- A másik két nap vállalása pedig rugalmasan külön egyeztethető.
Fizetés: 2 200 Ft/óra
Feladatok:
- Aktív részvétel a kiválasztási napokon
- Toborzási folyamathoz kapcsolódó adminisztratív teendők ellátása
- Napi munkád nagy részét fogja lefedni a telefonos előszűrések lebonyolítása, így fontos, hogy könnyen tudj kapcsolatot teremteni és merj kommunikálni!
- Nyílt napok szervezésében való segítségnyújtás
- Nappali tagozatos aktív, vagy 25. életév betöltése előtt passzív hallgatói jogviszony,
- Folyamatban lévő felsőfokú tanulmányok humán/gazdasági területen
- Magabiztos MS Office ismeretek
- Kiváló kommunikációs készség
- Jó problémamegoldó képesség
Nem feltétel, de előny, ha van:
- Közösségi médiában való jártasság
- Társalgási szintű angol nyelvtudás
Jelentkezni e-mailben tudsz (melo@miszisz.hu), a neved, telefonszámod, e-mail címed megadásával, a betölteni kívánt pozíció megjelölésével és önéletrajzod csatolásával.
The post HR gyakornok first appeared on Diákmunka - MISZ Műegyetemi Iskolaszövetkezet.MegtekintésPénzügyi gyakornok
Diákmunka: Partnerünk pénzügy számviteli területen tanuló gyakornokot keres a pénzügyi feladatok támogatására.
Munkavégzés helye: Vecsés
Munkaidő: heti 20 óra
Munka kezdés: azonnal
Fizetés: 2 118 Ft/óra
Feladatok:
- Beérkező szállítói számlák adminisztrációja, iktatása
- Beérkező szállítói számlák készletre rögzítése, projekt kontírozása
- Pénztári számlák összesítése
- Szállítólevelek rendezése, iktatása, lefűzése
- Könyvelésre kimenő anyag előkészítése
- Egyéb adminisztráció
Feltételek:
- aktív nappali (25. életév betöltése előtt akár passzív is) tagozatos hallgatói jogviszony,
- Pénzügy számviteli területen folytatott tanulmányok
- Önállóság és precizitás, monotonitásbíró képesség
- Magabiztos felhasználó szintű számítógépes (MS Office) ismeretek
- Heti 20 óra munkavégzés
Miért válassz minket?
- Rálátást nyerhetsz egy magyar generálkivitelező cég pénzügyi, számviteli folyamataira
- Megtanulhatod, hogyan rendszerezd, iktasd a beérkező számlákat, szállítóleveleket
- Modern irodai környezetben dolgozhatsz
- Családias hangulatú, összetartó csapatba tartozhatsz
- Az órarendedhez igazítva, rugalmasan oszthatod be a gyakornoki idődet
- Kötelező szakmai gyakorlatodról igazolást állítunk ki
- Versenyképes gyakornoki fizetést adunk
- Hosszútávú gyakornoki lehetőséget biztosítunk
Jelentkezni e-mailben tudsz (melo@miszisz.hu), a neved, telefonszámod megadásával, a betölteni kívánt pozíció megjelölésével és fényképes önéletrajzod csatolásával.
The post Pénzügyi gyakornok first appeared on Diákmunka - MISZ Műegyetemi Iskolaszövetkezet.MegtekintésMarketing/sales/szoftvertámogató tevékenység
Diákmunka: Partnerünk olyan munkatársat keres, aki segít a szoftverek és a mérnöki tanácsadás kommunikációjában.
Munkaidő: megbeszélés szerint
Munka kezdés: azonnal
Munkavégzés helye: XIV. kerület
Fizetés: 2 200Ft/óra
Feladatok:
- Szoftverek és a mérnöki tanácsadás kommunikációjának segítése
- Innovatív tartalmak gyártása
Feltételek:
- Nappali tagozatos aktív, vagy 25. életév betöltése előtt passzív hallgatói jogviszony;
- Mérnöki szoftverek (elsősorban AutoCAD) ismerete
- BIM ismeret jól jöhet
- Web oldal szerkesztési ismeret, elsősorban wordpress alapon
- Közösségi médiában való aktív jelenlét, egyfajta influenszer
Jelentkezni e-mailben tudsz (melo@miszisz.hu), a neved, telefonszámod megadásával, a betölteni kívánt pozíció megjelölésével és fényképes önéletrajzod csatolásával.
The post Marketing/sales/szoftvertámogató tevékenység first appeared on Diákmunka - MISZ Műegyetemi Iskolaszövetkezet.MegtekintésHR Support Intern, Operations
Student work: AGCO Hungary’s local HR Team is looking for an HR Support Intern, Operations who would like to be a part of our quickly developing organization. The new colleague will support the local HR Operations Team by providing an efficient, professional and quality HR assistance.
AGCO is the global leader in the design, manufacture and distribution of agriculture solutions with a wide collection of well-known brands like Challenger, Fendt, GSI, Massey Ferguson and Valtra. AGCO is dedicated to provide a brighter and sustainable future for farms everywhere.
AGCO Shared Service Center (SSC) is located at Office Garden, in one of the most dynamically developing areas of Budapest providing global administration support to all AGCO global factories in Finance, HR, IT, Purchasing, Publications, Technical Services, Marketing and Sales functions.
Working hours: min 30 hours a week for at least 1 year
Start: as soon as possible
Place of work: Budapest 11th district, Alíz street
Salary: 1 900 HUF/hour
Responsibilities:
- Compiling and updating employee records (hard and soft copies, ERP system)
- Assisting in HR administration
- sorting and scanning payroll-related documents (invoices, declaration forms, travel reimbursement)
- preparing referral documents for occupational health check examination
- support in posting and signing documents
- contract preparation for new joiners
- creating new user profiles (Nexon, SuccessFactors)
- Assisting in the monthly timesheet checking
- Monitoring the HR mailbox and providing support to general questions
- Supporting local HR team with leaver processes
- Participation in HR core process project management
- First point of contact for occupational health check examination vendor
- Performing other ad-hoc tasks
You are the perfect candidate if you:
- Have ongoing university studies (active student status) for minimum at least 1 year until graduation
- Speak both English and Hungarian fluently
- Have strong attention to details
- Have strong communication and interpersonal skills and the ability to work efficiently with employees
- Are able to maintain confidentiality
- Can work at least 30 hours weekly
You can apply by e-mail (melo@miszisz.hu), giving your name, phone number, the position you want to fill and attaching your CV.
Click the “Jelentkezés” button to open the pre-parameterized email with your default email system (if configured).
The post HR Support Intern, Operations first appeared on Diákmunka - MISZ Műegyetemi Iskolaszövetkezet.MegtekintésFinance AP Intern
Student work: We are looking for a Finance AP Intern to join our team with strong attention to details. This role will facilitate a variety of scanning, prepping, validation of optically recognized invoice data to ensure high levels of support in a fast paced P2P environment.
AGCO is the global leader in the design, manufacture and distribution of agriculture solutions with a wide collection of well-known brands like Challenger, Fendt, GSI, Massey Ferguson and Valtra. AGCO is dedicated to provide a brighter and sustainable future for farms everywhere.
AGCO Shared Service Center (SSC) is located at Office Garden, in one of the most dynamically developing areas of Budapest providing global administration support to all AGCO global factories in Finance, HR, IT, Purchasing, Publications, and Technical Services functions.
Working hours: min 20 hours a week for at least 6 months
Start: as soon as possible
Place of work: Budapest 11th district
Salary: 1900 HUF/hour
Responsibilities:
As AGCO’s Finance AP Intern your responsibilities will be:
- Document Scanning (OCR): Operate network high speed production scanning equipment (Readsoft); perform scanning and imaging tasks; identify, classify and sort documents; assemble document batches and/or page volumes
- Document Indexing: Identify objective data and enter (“key what you see”) at a high level of productivity and accuracy; perform data entry task from a paper and/or document image; utilize system functions to perform data look-up and validation; work on high volume sorting, analyzing, indexing, of financial documents; identify, classify, and sort documents electronically
- Archive documents in the digital archive and link them into the invoice clearance workflow tool
- Assist P2P users and support them with invoice processing as required
- Perform duties and special requests – assigned by P2P team leader and manager
- Review and process confidential and time-sensitive applications (urgent requests)
- Maintain high degree of quality control and validation of the completed work
- Ensure operating and quality standards are met based on service objectives
- Support financial results by minimizing site waste and rework
Requirements:
You are the perfect candidate if you:
- Active full-time student status in Hungary (before 25 years you can be passive student too)
- Have ongoing university studies minimum for at least half a year (active student status) – Finance-related studies are an advantage
- Are well organized, pay attention to details, have great administrative skills and patience
- Have great analytical approach – which means using good logic to form a pragmatic approach solution, as well as being result-oriented
- Have great people skills, can get along with people easily as well as being a team player, and be willing to learn
- Are highly computer literate – solid IT and Excel (main focus on macro) skills are needed
- Are fluent in English, German knowledge is an advantage
- Can work at least 20 hours weekly
You can apply by e-mail (melo@miszisz.hu), giving your name, phone number, the position you want to fill and attaching your CV.
Click the “Jelentkezés” button to open the pre-parameterized email with your default email system (if configured).
The post Finance AP Intern first appeared on Diákmunka - MISZ Műegyetemi Iskolaszövetkezet.MegtekintésInternship Purchasing Support and International Show Management
Student work: International shows, both on and offline, are a key part of AGCO’s marketing mix, involving all of AGCO’s key brands. In this role you will be supporting processes for purchasing and vendor management optimizing, show management / strategy and related business and marketing activities.
Place of work: Budapest 11th district, Alíz street and after induction hybrid work is possible
Start: as soon as possible
Working hours: min 20 hours a week, for at least 1 year
Salary: 1 900 HUF/hour
Responsibilities:
- Keeping contact with supplier and receiving quotations
- Making evaluation
- Gathering input form AGCO internal departments
- Supporting the commodity buyer in supplier management
- Aligning AGCO’s brands and key suppliers in defining stand layout, composition and construction
- Managing show cost tracking and invoice management across AGCO brands
- Preparation of meetings
- Supporting the Manager in Purchase Order management in SAP
- Setting up the digital registration platform for AGCO staff visitors
- Handling VIP and visitor arrangements for accommodation, transport, tickets
- Defining and tracking show cost KPIs
- Producing reports, presentations, and status update materials, show statistics, surveys, schedules related to AGCO Booth/brands/show/competitor events
- Supporting the manager in general administrative tasks
You are the perfect candidate if you:
- Have ctive full-time student status in Hungary (before 25 years you can be passive student too)
- Have project management experience, ideally in event management
- Have online and offline marketing knowledge
- Have strong administrative skills
- Have strong Excel, PowerPoint skills
- Have written and verbal business English fluency
- Have a minimum working knowledge of German is an advantage
- Have knowledge in sustainable event solutions is an advantage
- Have knowledge of Purchase Order management in SAP is an advantage
You can apply by e-mail (melo@miszisz.hu), giving your name, phone number, the position you want to fill and attaching your CV.
Click the “Jelentkezés” button to open the pre-parameterized email with your default email system (if configured).
The post Internship Purchasing Support and International Show Management first appeared on Diákmunka - MISZ Műegyetemi Iskolaszövetkezet.MegtekintésParts Logistics Agent (German Speaking)
Student work: The key responsibility of the Parts Logistics Dealer Support is to process, verify and answer the requests from the retailers checking the internal BMW parts and logistics systems, mainly based on SAP. You will be the first point of contact to answer questions around parts logistics and availability.
Working hours: 30-40 hours a week
Start: as soon as possible
Place of work: Budapest 11th district
Salary: net 1900 HUF/hour
Responsibilities and duties:
- Be a point of contact for premium brand’s retailers.
- Process and answer the requests from the retailers thru a ticketing system.
- Responding to questions and issues around parts availability.
- Follow up and report the parts process from the order to the delivery.
- Collect parts pricing requests and collaborate with pricing department.
- Escalation and follow up of tickets around parts logistics matters.
- Provide support to resolve parts logistics issues in a timely manner, meeting the KPIs.
Requirements:
You are the perfect candidate if you:
- Have ongoing university studies (active student status)
- Fluency in English and German
- Interest in the automotive industry
- Experience in parts management is advantageous
- IT requirements: MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, SAP
- Attention to detail
What We can offer
- Competitive Salary
- Regular training and access to global career opportunities/career progression
- Regular social events
- Modern office situated in Budapest
- A professional but relaxed working environment, as part of a welcoming and diverse team.
- Relocation Package available for candidates outside of Hungary
Jelentkezni e-mailben tudsz (melo@miszisz), a neved, telefonszámod megadásával, a betölteni kívánt pozíció megjelölésével és fényképes önéletrajzod csatolásával.
The post Parts Logistics Agent (German Speaking) first appeared on Diákmunka - MISZ Műegyetemi Iskolaszövetkezet.MegtekintésJunior projektmenedzser
Diákmunka: Magyarország legnagyobb magyar tulajdonban lévő infokommunikációs cége keres új, intenzíven fejlődő divíziójának erősítése céljából budapesti központjába munkatársat junior projektmenedzser munkakörbe.
Munkavégzés helye: Budapest, XIV. kerület
Munkaidő: heti minimum 32 óra
Fizetés: 2000 Ft/óra
Hogyan képzeld el a munkát nálunk?
Projektjeink az 1-2 napostól kezdve több hónapos időtartamig is tartanak. A szakértő csapat végzi az előkészítést eladás előtt, a műszaki tervezést, majd pedig a kivitelezés támogatását, eszközök konfigurálását és a vezérlőrendszerek programozását. A munkanap az irodában, illetve telepítés/élesztés esetén ügyfeleinknél telik.
Feladatok:
- Aktív közreműködés a cég napi szintű munkafolyamataiban
- A projektvezető munkájához szükséges adminisztratív feladatok napi szintű ellátása
- Projektek támogatása, kivitelezésének koordinálása, szerződések, iratok nyilvántartása, kezelése
- Ajánlatokkal, megrendelésekkel, telepítésekkel kapcsolatos dokumentációk készítése és kezelése elektronikusan és nyomtatott formában
- A cég belső kommunikációs felületeinek kezelése
- Határidők naprakész követése és betartása, adatszolgáltatási, tájékoztatási, riportolási kötelezettségek ellátása
- Kapcsolattartás a partnerekkel, alvállalkozókkal, gyártókkal
Feltételek:
- Nappali aktív (25. életév betöltése előtt akár passzív is) tagozatos hallgatói jogviszony
- Felhasználó szintű Microsoft Office (Excel, Word, PowerPoint stb.) tudással rendelkezel
- Képes vagy az önálló munkavégzésre
- Csapatjátékos
- A munkafolyamatok elvégzése során a lehető legnagyobb precizitásra törekszel
- Pontosság, igényesség
Előny:
- Műszaki beállítottság
Jelentkezni e-mailben tudsz (melo@miszisz), a neved, telefonszámod megadásával, a betölteni kívánt pozíció megjelölésével és fényképes önéletrajzod csatolásával.
The post Junior projektmenedzser first appeared on Diákmunka - MISZ Műegyetemi Iskolaszövetkezet.Megtekintés