Álláslehetőségek
Leltározás október és november időpontok – alkalmi munka
Diákmunka: Partnerünk leltározásra keres munkaerőt Budapestről szervezett és fizetett utazással az ország különböző pontjaiba.
Munkavégzés helyszíne, munkaidő:
Tesco leltározások:
- 11.04. szombat 10:00 Szarvas, indulás Népligetből 7:15-kor
- 11.05. vasárnap 10:00 Budapest Váci út 1640, találkozó az üzlet előtt 9:45-kor
- 11.06. hétfő 20:00 Budapest Váci út 1640, találkozó az üzlet előtt 19:45-kor
- 11.07. kedd 19:00 Budapest Erzsébet királyné útja, találkozó az üzlet előtt 18:45-kor
- 11.07. kedd 21:00 Albertirsa, indulás Népligetből 19:45-kor
- 11.07. kedd 21:00 Budapest Erzsébet királyné útja, találkozó az üzlet előtt 20:45-kor
- 11.08. szerda 19:00 Budapest Csillaghegy, találkozó az üzlet előtt 18:45-kor
- 11.08. szerda 21:00 Budapest Csillaghegy, találkozó az üzlet előtt 20:45-kor
- 11.09. csütörtök 19:00 Budapest Thököly út, találkozó az üzlet előtt 18:45-kor
- 11.09. csütörtök 21:00 Budapest Thököly út, találkozó az üzlet előtt 20:45-kor
- 11.14. kedd 21:00 Kiskunlacháza, indulás Népligetből 19:45-kor
- 11.14. kedd 21:00 Celldömölk, indulás Kelenföldről 18:00-kor
- 11.16. csütörtök 19:00 Békéscsaba, Corvin u., indulás Népligetből 16:15-kor
- 11.21. kedd 22:00 Budapest Népszínház u., találkozó az üzlet előtt 21:45-kor
- 11.23. csütörtök 20:00 Sopron, indulás Kelenföldről 17:30-kor
- 11.23. csütörtök 21:00 Martonvásár, indulás Kelenföldről 20:00-kor
- 11.27. hétfő 10:00 Budapest Bécsi út, találkozó az üzlet előtt 9:45-kor
- 11.28. kedd 20:00 Budapest Bécsi út, találkozó az üzlet előtt 19:45-kor
- 11.29. szerda 19:00 Gyömrő, indulás Népligetből 18:00-kor
- 11.29. szerda 21:00 Gyömrő, indulás Népligetből 21:00-kor
Auchan leltározások:
- 11.06. 18:00 Óbuda, találkozó az Auchan személyzeti bejáratánál 17:30-kor
- 11.13. 18:00 Albertfalva, találkozó az Auchan személyzeti bejáratánál 17:30-kor
- 11.27. 18:00 Csömör, találkozó az Auchan személyzeti bejáratánál 17:45-kor
- 11.27. 20:00 Csömör, találkozó az Auchan személyzeti bejáratánál 19:45-kor
Obi leltározások:
- 11.03. péntek 20:00 Kecskemét, indulás Népligetből 17:45-kor
- 11.08. szerda 20:00 Siófok, indulás Kelenföldről 18:30-kor
- 11.10. péntek 20:00 Tatabánya, indulás Kelenföldről 18:45-kor
- 11.15. szerda 20:00 Szolnok, indulás Műcsarnok mellől 18:15-kor
- 11.17. péntek 20:00 Sopron, indulás Kelenföldről 16:15-kor
- 11.20. hétfő 20:00 Nagykanizsa, indulás Kelenföldről 16:15-kor
- 11.24. péntek 20:00 Nagyszeged Szabadkai út, indulás Népligetből 16:30-kor
Hervis leltározások:
- 11.07. kedd 16:00 Sopron Alpha park, indulás Kelenföldről 13:15-kor
- 11.09. 17:00 csütörtök Mammut, találkozó az üzlet előtt 16:45-kor
- 11.09. 20:00 csütörtök Mammut, találkozó az üzlet előtt 19:45-kor
- 11.13. hétfő 17:00 Westend, találkozó az üzlet előtt 16:45-kor
- 11.13. hétfő 20:00 Westend, találkozó az üzlet előtt 19:45-kor
- 11.16. csütörtök 17:00 Premier Outlet, indulás Kelenföldről 16:00-kor
- 11.16. csütörtök 17:00 Etele pláza, találkozó az üzlet előtt 16:45-kor
- 11.16. csütörtök 20:00 Premier Outlet, indulás Kelenföldről 19:00-kor
- 11.16. csütörtök 20:00 Etele pláza, találkozó az üzlet előtt 19:45-kor
A munkaidő minden esetben kb. 7-10 óra.
Fizetés:
- junior leltározó 1800Ft/óra, ill. az utazási idő esetében 900Ft/óra
- senior leltározó 2000Ft/óra (teljesítmény alapon kerül meghatározásra partnerünk által)
Feladatok:
- leltározás vonalkódos címkék segítségével
Feltételek:
- Nappali tagozatos aktív, vagy 25. életév betöltése előtt passzív hallgatói jogviszony;
- Önálló, megbízható munkavégzés;
- Öltözék kritérium: zárt cipő
Jelentkezni e-mailben tudsz (melo@miszisz.hu), a neved, telefonszámod megadásával és fényképes önéletrajzod csatolásával.
The post Leltározás október és november időpontok – alkalmi munka first appeared on Diákmunka - MISZ Műegyetemi Iskolaszövetkezet.MegtekintésHR Support Intern, Operations
Student work: AGCO Hungary’s local HR Team is looking for an HR Support Intern, Operations who would like to be a part of our quickly developing organization. The new colleague will support the local HR Operations Team by providing an efficient, professional and quality HR assistance.
AGCO is the global leader in the design, manufacture and distribution of agriculture solutions with a wide collection of well-known brands like Challenger, Fendt, GSI, Massey Ferguson and Valtra. AGCO is dedicated to provide a brighter and sustainable future for farms everywhere.
AGCO Shared Service Center (SSC) is located at Office Garden, in one of the most dynamically developing areas of Budapest providing global administration support to all AGCO global factories in Finance, HR, IT, Purchasing, Publications, Technical Services, Marketing and Sales functions.
Working hours: min 30 hours a week for at least 1 year
Start: as soon as possible
Place of work: Budapest 11th district, Alíz street
Salary: 1 900 HUF/hour
Responsibilities:
- Compiling and updating employee records (hard and soft copies, ERP system)
- Assisting in HR administration
- sorting and scanning payroll-related documents (invoices, declaration forms, travel reimbursement)
- preparing referral documents for occupational health check examination
- support in posting and signing documents
- contract preparation for new joiners
- creating new user profiles (Nexon, SuccessFactors)
- Assisting in the monthly timesheet checking
- Monitoring the HR mailbox and providing support to general questions
- Supporting local HR team with leaver processes
- Participation in HR core process project management
- First point of contact for occupational health check examination vendor
- Performing other ad-hoc tasks
You are the perfect candidate if you:
- Have ongoing university studies (active student status) for minimum at least 1 year until graduation
- Speak both English and Hungarian fluently
- Have strong attention to details
- Have strong communication and interpersonal skills and the ability to work efficiently with employees
- Are able to maintain confidentiality
- Can work at least 30 hours weekly
You can apply by e-mail (melo@miszisz.hu), giving your name, phone number, the position you want to fill and attaching your CV.
Click the “Jelentkezés” button to open the pre-parameterized email with your default email system (if configured).
The post HR Support Intern, Operations first appeared on Diákmunka - MISZ Műegyetemi Iskolaszövetkezet.MegtekintésIT Service Desk Trainee (German speaking)
Student work: This role is intended to ensure that all business users are able to access the appropriate IT systems and services in line with agreed Service levels and IT security policies. It provides a central point of contact for all business users to report problems and make requests for IT services and works to solve the issues in the first call. This position is responsible for working in the German Service Desk area to provide effective first line IT Support for IT-related Incidents or Service Requests.
The role provides IT support to users in a number of AGCO sites worldwide and across a range of business functions in business and operational hours.
AGCO is the world’s largest manufacturer of machinery and equipment focused solely on the agricultural industry. With some of the world’s most well respected brands, we’re not just manufacturing machines—we’re manufacturing a brighter future for farms everywhere.
AGCO’s Business Center is located at Office Garden, in one of the most dynamically developing area of Budapest, in district 11, near the Danube bank.
The Budapest Business Center provides global support to our internal clients in Finance, HR, IT, Purchasing, and Technical Services functions. In our international environment we speak more than 20 languages and we are from all over the world. In the center, we work together in a real team spirit and we believe in a “Can do” attitude. Professional training, continuous improvement, good atmosphere, and healthy work-life balance are equally important for us. In spite of the multicultural environment, the office operates as a big family, where we support each other.
Working hours: min 20 hours a week for at least 1 year
Start: as soon as possible
Place of work: home office
Salary: 2 100 HUF/hour
Responsibilities:
Tasks include providing excellent customer service to AGCO business users by:
- Taking phone calls from German business users
- Logging Incident and Request tickets over the phone or via Self-Service forms in ServiceNow tool
- Assisting users with basic IT issues right away
- Dispatching more complex and complicated issues to L2/L3 support teams
- Fulfilling standard requests for the business in various IT systems
- Making sure all authorisations and approvals are in place before completing/dispatching Requests
- Cooperating colleagues to keep IT support documentation up-to-date
- Cooperation with Problem Mgt team on Incident tendencies and doing the necessary translations between languages
Requirements:
- Active full-time student status in Hungary (before 25 years you can be passive student too);
- Minimum intermediate English and German language knowledge both verbal and written
- Good knowledge of PC skills including Windows and Microsoft office products
- Good communication and Customer Service skills
- Good decision-making skills
- Experience with connecting PCs/laptops/monitors/keyboards, etc.
- Experience with troubleshooting basic issues of computers
- Work at least 20 hours weekly
You can apply by e-mail (melo@miszisz.hu), giving your name, phone number, the position you want to fill and attaching your CV.
Click the “Jelentkezés” button to open the pre-parameterized email with your default email system (if configured).
The post IT Service Desk Trainee (German speaking) first appeared on Diákmunka - MISZ Műegyetemi Iskolaszövetkezet.MegtekintésFinance AP Intern
Student work: We are looking for a Finance AP Intern to join our team with strong attention to details. This role will facilitate a variety of scanning, prepping, validation of optically recognized invoice data to ensure high levels of support in a fast paced P2P environment.
AGCO is the global leader in the design, manufacture and distribution of agriculture solutions with a wide collection of well-known brands like Challenger, Fendt, GSI, Massey Ferguson and Valtra. AGCO is dedicated to provide a brighter and sustainable future for farms everywhere.
AGCO Shared Service Center (SSC) is located at Office Garden, in one of the most dynamically developing areas of Budapest providing global administration support to all AGCO global factories in Finance, HR, IT, Purchasing, Publications, and Technical Services functions.
Working hours: min 20 hours a week for at least 6 months
Start: as soon as possible
Place of work: Budapest 11th district
Salary: 1900 HUF/hour
Responsibilities:
As AGCO’s Finance AP Intern your responsibilities will be:
- Document Scanning (OCR): Operate network high speed production scanning equipment (Readsoft); perform scanning and imaging tasks; identify, classify and sort documents; assemble document batches and/or page volumes
- Document Indexing: Identify objective data and enter (“key what you see”) at a high level of productivity and accuracy; perform data entry task from a paper and/or document image; utilize system functions to perform data look-up and validation; work on high volume sorting, analyzing, indexing, of financial documents; identify, classify, and sort documents electronically
- Archive documents in the digital archive and link them into the invoice clearance workflow tool
- Assist P2P users and support them with invoice processing as required
- Perform duties and special requests – assigned by P2P team leader and manager
- Review and process confidential and time-sensitive applications (urgent requests)
- Maintain high degree of quality control and validation of the completed work
- Ensure operating and quality standards are met based on service objectives
- Support financial results by minimizing site waste and rework
Requirements:
You are the perfect candidate if you:
- Active full-time student status in Hungary (before 25 years you can be passive student too)
- Have ongoing university studies minimum for at least half a year (active student status) – Finance-related studies are an advantage
- Are well organized, pay attention to details, have great administrative skills and patience
- Have great analytical approach – which means using good logic to form a pragmatic approach solution, as well as being result-oriented
- Have great people skills, can get along with people easily as well as being a team player, and be willing to learn
- Are highly computer literate – solid IT and Excel (main focus on macro) skills are needed
- Are fluent in English, German knowledge is an advantage
- Can work at least 20 hours weekly
You can apply by e-mail (melo@miszisz.hu), giving your name, phone number, the position you want to fill and attaching your CV.
Click the “Jelentkezés” button to open the pre-parameterized email with your default email system (if configured).
The post Finance AP Intern first appeared on Diákmunka - MISZ Műegyetemi Iskolaszövetkezet.MegtekintésKönyvelő gyakornok
Diákmunka: Partnerünk könyvelői gyakornok pozícióra keres hallgatót, aki segíti munkájukat a napi könyvelési feladatokban.
Munkavégzés helyszíne: Budapest II. kerület, Kolosy tér
Munkaidő: heti 10-30 óra
Fizetés: 1 720 Ft/óra
Feladat:
- Segédkezés a napi könyvelési feladatokban;
- Könyvelő csapat munkájának a támogatása;
- Hó végi zárási folyamatokban való segítségnyújtás;
- Egyéb napi szintű adminisztratív feladatok ellátása
Feltételek:
- Nappali tagozatos aktív hallgatói jogviszony (25 év alatt lehetsz passzív is!)
- Érdeklődés a könyvelés iránt, érzék a számokhoz, matematikához;
- Minimum heti 10 óra vállalása
- Pontosság, precizitás, megbízhatóság
Előny:
- Folyamatban lévő pénzügy-számviteli tanulmányok
Amit kínálunk:
- szakmai gyakorlat leigazolása;
- hosszútávú munkalehetőség
Jelentkezni e-mailben tudsz (melo@miszisz.hu), a neved, telefonszámod megadásával, a betölteni kívánt pozíció megjelölésével és önéletrajzod csatolásával.
The post Könyvelő gyakornok first appeared on Diákmunka - MISZ Műegyetemi Iskolaszövetkezet.MegtekintésMarketing asszisztens (telefonos)
Diákmunka: Partnerünk marketing és értékesítői tevékenység támogatására keres diákot részben home office-ból is végezhető marketing asszisztensi pozícióra.
Munkavégzés helyszíne: 1141 Budapest Fogarasi út 127., a betanulást követően részben home office-ban is végezhető
Munkaidő: napi 4 óra, heti min. 20 óra
Fizetés: 2 000 Ft/óra
Feladatok: az értékesítési vezető irányítása és felügyelete mellett
- marketing és értékesítői tevékenység támogatása
- telefonos direkt marketing tevékenység (NEM hideghívások)
- kapcsolatteremtés új és meglévő ügyfelekkel, érdeklődői, viszonteladói listán lévő vevők hívása
- marketing adatbázisok kezelése, frissítése, gyűjtése
- kampányok utánkövetése
Feltételek:
- nappali tagozatos aktív, vagy 25. életév betöltése előtt passzív hallgatói jogviszony
- marketing tanulmányok
- angol nyelvtudás
- kiváló kommunikációs képesség
- ügyfélorientált személyiség
- nyitott légy az új kihívásokra
- megbízható, precíz, rendszerező, tervező személyiség
- csapatban tudj dolgozni
- jó fogalmazási készség, precíz helyesírás
- légy magabiztos a Microsoft Office szoftverek (Outlook, Word, Excel) használatában
Jól fogod érezni magad nálunk, mert:
- családias a hangulat, jó a munkaköri légkör
- prémium márkák képviselete
- korszerűek a munkaeszközök
- támogatjuk a tanulást
- az angol nyelv napi használata szóban és írásban
- használható gyakorlati tapasztalatok megszerzésének lehetősége
- önálló munkavégzés lehetősége
- kapcsolatépítés lehetősége nagyvállalatokkal és állami intézményekkel
Jelentkezni e-mailben tudsz (melo@miszisz.hu), a neved, telefonszámod, e-mail címed megadásával, a betölteni kívánt pozíció megjelölésével és önéletrajzod csatolásával.
The post Marketing asszisztens (telefonos) first appeared on Diákmunka - MISZ Műegyetemi Iskolaszövetkezet.MegtekintésPénzügy/számviteli gyakornok a Coca Cola gyárban
Diákmunka: Partnerünk pénzügy/számviteli feladatokra keres diákot hosszú távú munkavégzésre a Dunaharaszti Coca Cola gyárba Budapestről céges busszal történő oda és visszautazással.
Munkavégzés helyszíne: Dunaharaszti Coca Cola gyár, Budapestről céges busz segíti az oda és visszautazást
Munkaidő: kb. havi 80-100 óra
Fizetés: 2 700 Ft/óra
Feladatok:
- GL-jelentés készítése a fiókcsapatnak a hónap végi tevékenységekről
- részvétel a hónap végi zártkörű tevékenységekben
- számlázási tevékenységek
- mérlegegyeztetések biztosítása
- támogatás/segítség nyújtása beszállítói számlákkal/kifizetésekkel kapcsolatban
- adminisztrátori támogatás a pénzügyi tevékenységekhez
- pénzügyi elemzések elkészítése
Feltételek:
- Nappali tagozatos aktív, vagy 25. életév betöltése előtt passzív hallgatói jogviszony
- Pénzügy/számvitel iránti érdeklődés
- Angol nyelv magabiztos használata
Jelentkezni e-mailben tudsz (melo@miszisz.hu), a neved, telefonszámod, e-mail címed megadásával, a betölteni kívánt pozíció megjelölésével és fényképes önéletrajzod csatolásával.
The post Pénzügy/számviteli gyakornok a Coca Cola gyárban first appeared on Diákmunka - MISZ Műegyetemi Iskolaszövetkezet.MegtekintésInternship Purchasing Support and International Show Management
Student work: International shows, both on and offline, are a key part of AGCO’s marketing mix, involving all of AGCO’s key brands. In this role you will be supporting processes for purchasing and vendor management optimizing, show management / strategy and related business and marketing activities.
Place of work: Budapest 11th district, Alíz street and after induction hybrid work is possible
Start: as soon as possible
Working hours: min 20 hours a week, for at least 1 year
Salary: 1 900 HUF/hour
Responsibilities:
- Keeping contact with supplier and receiving quotations
- Making evaluation
- Gathering input form AGCO internal departments
- Supporting the commodity buyer in supplier management
- Aligning AGCO’s brands and key suppliers in defining stand layout, composition and construction
- Managing show cost tracking and invoice management across AGCO brands
- Preparation of meetings
- Supporting the Manager in Purchase Order management in SAP
- Setting up the digital registration platform for AGCO staff visitors
- Handling VIP and visitor arrangements for accommodation, transport, tickets
- Defining and tracking show cost KPIs
- Producing reports, presentations, and status update materials, show statistics, surveys, schedules related to AGCO Booth/brands/show/competitor events
- Supporting the manager in general administrative tasks
You are the perfect candidate if you:
- Have ctive full-time student status in Hungary (before 25 years you can be passive student too)
- Have project management experience, ideally in event management
- Have online and offline marketing knowledge
- Have strong administrative skills
- Have strong Excel, PowerPoint skills
- Have written and verbal business English fluency
- Have a minimum working knowledge of German is an advantage
- Have knowledge in sustainable event solutions is an advantage
- Have knowledge of Purchase Order management in SAP is an advantage
You can apply by e-mail (melo@miszisz.hu), giving your name, phone number, the position you want to fill and attaching your CV.
Click the “Jelentkezés” button to open the pre-parameterized email with your default email system (if configured).
The post Internship Purchasing Support and International Show Management first appeared on Diákmunka - MISZ Műegyetemi Iskolaszövetkezet.MegtekintésJunior Learning & Development Support Specialist Intern
Student work: Junior Learning & Development Support Specialist Intern is responsible for providing support to AGCO University Training Shared Services team. The incumbent supports the global learning and training needs of internal learning audiences and regional training owners worldwide. The candidate will work directly with the AGCO University learning management system & support team.
Place of work: You can work from home, only 1 time office presence per month is needed (in Budapest 11th district)
Working hours: min 20 hours a week, for at least 1 year
Salary: 1 704 HUF/hour
Responsibilities:
- Primary support with monitoring AGCO University team mailbox and providing 1st to 2nd tier level support for AGCO learners and regional training owners.
- Basic reporting using Microsoft Excel and other AGCO business tools.
- Training set-up, training coordination and training events & attendance recording
- Beginner to intermediate functional knowledge of Learning Management System (LMS) platforms
- Assist with on-boarding of new Learning Management System administrators and virtual trainers who utilize supported platforms to deliver in-person and virtual training.
- Support with different meetings (set-up, invitations, agenda, material, notes and actions follow-up)
- Super user community maintenance and support
- Translations support for e-communications and training (where translation text is provided and needs to be implemented)
You are the perfect candidate if you(r):
- Active full-time student status in Hungary (before 25 years you can be passive student too)
- Have proficient computer skills: being very comfortable and familiar with Microsoft Office Suite of applications (Excel, Word, PowerPoint, Outlook, SharePoint (optional))
- Written and spoken English is great, any other European language knowledge is a definite advantage – English is a must for daily operation!
- Are computer literate with knowledge of basic to intermediate web browser-related end user troubleshooting
- Have basic working knowledge of image editing tools (i.e. Adobe tools, SnagIt, etc.)
- Have basic skills in analyzing learning data related to content usage, history and user data
- Are being reliable and able to work accurately with given deadlines
- Are a positive and proactive team player who enjoys working in a global, multicultural environment
- Can become comfortable with learning and utilizing virtual collaboration tools for team communications and training delivery based on AGCO tools and industry standards (i.e. Meeting collaboration and training tools such as Cisco WebEx; MS Teams, Adobe Connect and others).
- Are flexible with different time zones (mainly North America) – until 6-7PM
You can apply by e-mail (melo@miszisz.hu), giving your name, phone number, the position you want to fill and attaching your CV.
Click the “Jelentkezés” button to open the pre-parameterized email with your default email system (if configured).
The post Junior Learning & Development Support Specialist Intern first appeared on Diákmunka - MISZ Műegyetemi Iskolaszövetkezet.MegtekintésSparring partner
Diákmunka: Sporttevékenység gyakorlásához keresünk edzőpartnert.
Munkaidő: heti 1 alkalommal, 2 óra előzetes megbeszélés alapján, délutáni órákban
Munkavégzés helye: Budapest VII. kerület
Fizetés: bruttó 3000 Ft/óra
Az óradíjon felül partnerünk edzésenként 2-5 ezer Ft minőségprémiumot is fizethet.
Feladatok:
- Submission wrestling, brazil jiu jitsu jellegű laza testmozgás, játékos birkózás, önvédelmi fogások gyakorlása vezető managerrel
Feltételek:
- Nappali tagozatos aktív, vagy 25. életév betöltése előtt passzív hallgatói jogviszony;
- Öltözék: NO GI, sportnadrág;
- Súlycsoport: 65 kg, vagy alatt; testmagasság 180 cm-ig;
- Jelentkezés önéletrajz és bemutatkozás megküldésével (rövid bemutatkozás, esetleges sportmúlt-szakág, testsúly és magasság megjelölésével, lehetőleg a testalkatot tükröző fénykép csatolásával);
- Korábbi gyakorlat előny, de nem feltétel
Jelentkezni e-mailben tudsz (melo@miszisz.hu), a neved, telefonszámod, e-mail címed megadásával, a betölteni kívánt pozíció megjelölésével és önéletrajzod csatolásával.
The post Sparring partner first appeared on Diákmunka - MISZ Műegyetemi Iskolaszövetkezet.MegtekintésMűszaki segítő
Diákmunka: Partnerünk Rubik kockák gyártásához keresi műszaki munkatársát gépkezeléshez.
Munkavégzés helye: Budapest XI. kerület Bartók Béla út
Munkaidő: tanulmányokhoz rugalmasan igazítható, hétvégi munkavégzés is lehetséges, kb. 3 hónapos időtartamra
Fizetés: 2 000 Ft/óra
Feladat:
- Rubik kockák gyártásához használt gép kezelése (előzetes betanítás után!)
Feltételek:
- Nappali tagozatos aktív, vagy 25. életév betöltése előtt passzív hallgatói jogviszony;
- Informatikai/műszaki beállítottság
- Becsületes, megbízható személyiség
Jelentkezni e-mailben tudsz (melo@miszisz), a neved, telefonszámod, email címed megadásával, a betölteni kívánt pozíció megjelölésével és fényképes önéletrajzod csatolásával.
The post Műszaki segítő first appeared on Diákmunka - MISZ Műegyetemi Iskolaszövetkezet.MegtekintésParts Logistics Agent (German Speaking)
Student work: The key responsibility of the Parts Logistics Dealer Support is to process, verify and answer the requests from the retailers checking the internal BMW parts and logistics systems, mainly based on SAP. You will be the first point of contact to answer questions around parts logistics and availability.
Working hours: 30-40 hours a week
Start: as soon as possible
Place of work: Budapest 11th district
Salary: net 1900 HUF/hour
Responsibilities and duties:
- Be a point of contact for premium brand’s retailers.
- Process and answer the requests from the retailers thru a ticketing system.
- Responding to questions and issues around parts availability.
- Follow up and report the parts process from the order to the delivery.
- Collect parts pricing requests and collaborate with pricing department.
- Escalation and follow up of tickets around parts logistics matters.
- Provide support to resolve parts logistics issues in a timely manner, meeting the KPIs.
Requirements:
You are the perfect candidate if you:
- Have ongoing university studies (active student status)
- Fluency in English and German
- Interest in the automotive industry
- Experience in parts management is advantageous
- IT requirements: MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, SAP
- Attention to detail
What We can offer
- Competitive Salary
- Regular training and access to global career opportunities/career progression
- Regular social events
- Modern office situated in Budapest
- A professional but relaxed working environment, as part of a welcoming and diverse team.
- Relocation Package available for candidates outside of Hungary
Jelentkezni e-mailben tudsz (melo@miszisz), a neved, telefonszámod megadásával, a betölteni kívánt pozíció megjelölésével és fényképes önéletrajzod csatolásával.
The post Parts Logistics Agent (German Speaking) first appeared on Diákmunka - MISZ Műegyetemi Iskolaszövetkezet.MegtekintésJunior projektmenedzser
Diákmunka: Magyarország legnagyobb magyar tulajdonban lévő infokommunikációs cége keres új, intenzíven fejlődő divíziójának erősítése céljából budapesti központjába munkatársat junior projektmenedzser munkakörbe.
Munkavégzés helye: Budapest, XIV. kerület
Munkaidő: heti minimum 32 óra
Fizetés: 2000 Ft/óra
Hogyan képzeld el a munkát nálunk?
Projektjeink az 1-2 napostól kezdve több hónapos időtartamig is tartanak. A szakértő csapat végzi az előkészítést eladás előtt, a műszaki tervezést, majd pedig a kivitelezés támogatását, eszközök konfigurálását és a vezérlőrendszerek programozását. A munkanap az irodában, illetve telepítés/élesztés esetén ügyfeleinknél telik.
Feladatok:
- Aktív közreműködés a cég napi szintű munkafolyamataiban
- A projektvezető munkájához szükséges adminisztratív feladatok napi szintű ellátása
- Projektek támogatása, kivitelezésének koordinálása, szerződések, iratok nyilvántartása, kezelése
- Ajánlatokkal, megrendelésekkel, telepítésekkel kapcsolatos dokumentációk készítése és kezelése elektronikusan és nyomtatott formában
- A cég belső kommunikációs felületeinek kezelése
- Határidők naprakész követése és betartása, adatszolgáltatási, tájékoztatási, riportolási kötelezettségek ellátása
- Kapcsolattartás a partnerekkel, alvállalkozókkal, gyártókkal
Feltételek:
- Nappali aktív (25. életév betöltése előtt akár passzív is) tagozatos hallgatói jogviszony
- Felhasználó szintű Microsoft Office (Excel, Word, PowerPoint stb.) tudással rendelkezel
- Képes vagy az önálló munkavégzésre
- Csapatjátékos
- A munkafolyamatok elvégzése során a lehető legnagyobb precizitásra törekszel
- Pontosság, igényesség
Előny:
- Műszaki beállítottság
Jelentkezni e-mailben tudsz (melo@miszisz), a neved, telefonszámod megadásával, a betölteni kívánt pozíció megjelölésével és fényképes önéletrajzod csatolásával.
The post Junior projektmenedzser first appeared on Diákmunka - MISZ Műegyetemi Iskolaszövetkezet.MegtekintésÁrufuvarozás, -pakolás
Diákmunka: Árufuvarozásra, illetve az áru üzletekbe való bevitelére keresünk jogosítvánnyal és teherautók vezetésében való gyakorlattal rendelkező erős fizikumú diákokat.
Munkavégzés helyszíne: Budapest és vidéki helyszínek
Fizetés: 2 353 Ft/óra
Feladatok és munkaidő:
- Budapesten belüli árufuvarozás: Extra nagy méretű (7 méter hosszú), de “B” kategóriás jogosítvánnyal vezethető furgonnal kell budapesti címek között szállítani, általában vendéglátáshoz kapcsolódó termékeket, melyeket az üzletekbe be is kell vinni (tehát sokszor 35-40 kg-os hordókat kell pakolni). Munkaidő: hétfőtől péntekig 09:00-17:00.
- Budapesten belüli italkiszállítás: kisméretű furgonnal, webshopon keresztül rendelt italok kiszállítása. Munkaidő: minden nap 17:00-02:00
- Vidéki áruszállítás: Extra nagy méretű (7 méter hosszú), de “B” kategóriás jogosítvánnyal vezethető furgonnal vidéki címekre történő áruszállítás és azok ki-és bepakolása. Munkaidő: hétfőtől péntekig 09:00-17:00.
Feltételek:
- Nappali tagozatos aktív, vagy 25. életév betöltése előtt akár passzív hallgatói jogviszony;
- Érvényes, minimum 2 éves “B” kategóriás jogosítvány;
- Releváns gyakorlat nagyméretű furgonok, teherautók vezetésében;
- Erős fizikum
Jelentkezni e-mailben tudsz (melo@miszisz.hu), a neved, telefonszámod megadásával, a betölteni kívánt pozíció megjelölésével és önéletrajzod csatolásával.
The post Árufuvarozás, -pakolás first appeared on Diákmunka - MISZ Műegyetemi Iskolaszövetkezet.MegtekintésPiros Orr támogató toborzó munkatárs
Diákmunka: Nevetésben a remény! Tapasztalatok azt mutatják, hogy az a hely, ahol a bohócdoktorok megjelennek, vidámabbá válik. A Piros Orr Bohócdoktorok Alapítvány tagjai 1996 óta dolgoznak azon, hogy megkönnyítsék a kórházban levő gyermekek életét. Most Te is hozzájárulhatsz ehhez!
Munkaidő: Rugalmas munkaidő, fix 4 óra, heti minimum 8 és maximum 20 óra
Munkavégzés helye: Budapesten több helyen, forgalmas csomópontokban
Fizetés: 1704 Ft/óra + jutalék
Feladatok:
- Járókelők megszólítása és tájékoztatása a Piros Orr Bohócdoktorok munkájáról
- Támogató tagok toborzása
- Ezzel kapcsolatos adminisztráció elvégzése
Feltételek:
- Nappali tagozatos aktív, vagy 25. életév betöltése előtt akár passzív hallgatói jogviszony
- Téged keresünk, ha szeretsz emberekkel kommunikálni, nem félsz a kihívásoktól és elkötelezett vagy a Piros Orr Bohócdoktorok küldetése iránt. Munkáddal örömet és boldogságot viszel a beteg kisgyerekek életébe.
- Középfokú végzettség
- Jó kommunikációs készség
- Csapatmunka
- Talpraesettség
- Pontosság
- Becsületes munkavégzés
- Kitartás
Előnyt jelent:
- Értékesítésben vagy adománygyűjtésben szerzett tapasztalat
Amit kínálunk:
- Támogató légkör
- Csapatszellem
- Folyamatos fejlődési lehetőség
- Fiatalos csapat
- Hosszútávú munkalehetőség
Jelentkezni e-mailben tudsz (melo@miszisz.hu), a neved, telefonszámod megadásával, a betölteni kívánt pozíció megjelölésével és fényképes önéletrajzod csatolásával.
The post Piros Orr támogató toborzó munkatárs first appeared on Diákmunka - MISZ Műegyetemi Iskolaszövetkezet.Megtekintés